Mijn lijst met blogs

maandag 16 juli 2018

Nog een Lily blokje...


Nog maar even een Lily blokje, mijn quilt is helemaal doorgepit! Al twee dagen ben ik het maken van de bies aan het uitstellen, het is veel te warm om te quilten.
Volgende week gaan we foto's maken van de quilt voor het Klossie, ik heb een prachtige locatie uitgezocht hiervoor. Het Klossie deel 6 is al flink opgeschoten in de voorbereiding, gaat vanaf volgende week in een stroomversnelling. Eind auguatus is deel 6 te bestellen of te koop in je eigen quiltwinkel.

2 opmerkingen:

marga zei

Lijkt mij leuk worden maar inderdaad het is te warm voor draad en naald.
Groeten.
Marga

Dientje zei

Je maakt me heel nieuwsgierig naar de quilt. Het is dat de tijd snel gaat, maar anders zou ik wensen dat het augustus was. Gr. Dientje