Mijn lijst met blogs

zaterdag 14 juli 2018

balen, weer vertraging!


Vandaag maar weer eens een foto uit de 'oude doos'.
Misschien ligt het aan het weer maar opeens wordt deze quilt weer besteld.
Meer hiervan zien? klik


En hier baal ik heel erg van! Ga ik vrijdag mijn twee speciaal voor mij bestelde doosjes ophalen bij de tegelwinkel, kom ik thuis met een doos met van elke tegel een hoekje afgebroken! Geen eentje heel!
Tja het is op te lossen, maar ik moet wel weer opnieuw bestellen, opnieuw een afspraak met de aannemer maken, balen dus!

3 opmerkingen:

BezigeBijMirjam zei

Oh, wat een pech Marijke!🤗

Dientje zei

Je hebt vast een niet netjes woord gebruikt. Wat balen. Gr. Dientje

Ada Plouvier-Kopitopoulou zei

Mooie tegel zo te zien. Jammer van de vertraging. Die quilt is echt voor nu, lekker aan het strand!