Mijn lijst met blogs

maandag 18 juli 2016

Buiten in het zonnetje aan het werk voor Kerst!


Net nog gezwommen in het buitenbad waar ze ook werkt en dan nu aan het werk aan het Klossie Kerst (deel 2) in het zonnetje in de tuin! Met hulp van onze twee dochters en heel veel input en hulp van quiltsters wordt het wel wat! Binnenkort gaan we naar de drukkerij om afspraken te maken. En.....er komt een verrassing bij !
Het wordt weer een heel mooi nummer, ik laat er lekker verder nog niets van zien ;-)
Eind augustus te koop, wanneer je dit blog of facebook het Klossie (klik)  of Facebook Hartendief  (klik) volgt, wordt je tijdig geïnformeerd.

4 opmerkingen:

Sylvia zei

Ben benieuwd; succes met het samenstellen!
Groetjes Sylvia.

Ineke zei

Ben benieuwd!

Vlijtig Liesje zei

Het wordt vast weer een geweldig nummer dames! Ik kijk er naar uit en vele klanten met mij.

Rita zei

Ik kijk er weer naar uit.