Mijn lijst met blogs

vrijdag 23 mei 2014

t geet net



Je bent op vakantie in de andere kant van het land, je laat een quiltrek op maat maken (groter), en dan.....past het niet in de auto ;-( Mijn man er bij, nee uit elkaar halen kon ook niet, het was goed gelijmd, op het dak kon ook niet, geen imperiaal, toch wel erg gelachen om de situatie die ontstaan was en gelukkig een oplossing gevonden. We regelen een lift in grotere auto, duurt wel wat langer maar het heeft geen haast.

Gisteren heb ik niets gedaan aan mijn schaapjes, dat komt dit weekend wel. We gingen naar een huwelijk van een nicht, zij trouwden gisteren, zijn weduwe en weduwnaar. Hun 4 kinderen waren de getuigen, wat prachtig dat je zo samen het geluk weer kunt vinden!

Vandaag een foto van sleutelpopjes die ik jaren geleden gekregen heb toen ik naar een quiltbee ging bij Hanneke van Vlijtig liesje.

1 opmerking:

Ellie zei

Inderdaad heel mooi dat deze mensen elkaar hebben gevonden en samen weer gelukkig kunnen zijn. Bijzonder dat hun kinderen de getuigen waren.
Groetjes, Ellie.