Mijn lijst met blogs

dinsdag 6 mei 2014

Buurhondje 18 jaar !





Vandaag heb ik een druk dagje. Zo eerst even een bakkie doen bij het buurhondje, die is 18 jaar geworden! Ik heb al een kluif met strik erom klaarliggen.
Daarna heb ik weer quiltles, een beginnersgroep, heel leuk om te doen! en daarna ga ik pakketjes voor de miniquilt Appel maken, want daar moeten er een aantal van op de post.

Gisteravond heb ik stoffenkasten en toonbanken in elkaar gezet, Henk (de maker van al mijn houten spulletjes) had er bewust een bouwpakketje van gemaakt zodat het met brievenbuspost zou kunnen worden verstuurd, maar tot nu toe verkoop ik ze eigenlijk alleen samen met de miniatuurwinkel, en dan zet ik ze zelf in elkaar. Ach, een leuk werkje, tv aan, en dan ook nog naar de finale....

Fijne dag vandaag!






Geen opmerkingen: