Mijn lijst met blogs

maandag 28 april 2014

Oost west thuis is het ook best


Met Doortje gaat het nog niet zo goed. Na nog een aantal aanvallen heeft ze nu medicatie gekregen. De hele dag loopt ze als een schaduw achter mij aan, bij elke stap die ik doe springt ze op en ze gaat staads zo liggen dat ze mij kan zien. Wanneer ik wat aan haar merk ben ik ook uit mijn doen, het zien van de aanvallen is niet leuk. Hopelijk gaat het nu beter.



Ach ja, alles gaat door, maar onze vakantieplannen hebben we maar even uitgesteld. Er waren meer redenen hoor, maar niet weggaan is ook wel erg lekker! We staan wel op de "relax stand" en wanneer ik aan het rommelen en ordenen in mijn atelier ben, ben ik ook in mijn element.

Mijn atelier heb ik eens goed opgeruimd want er komen binnenkort weer nieuwe stoffen binnen en ik weet niet waar ik die moet laten.

Op vrijdag 9 en zaterdag 10 mei, van 12 – 15.30 uur organiseer ik daarom open dagen. 
Kun je op de open dagen niet komen, vanaf nu is het atelier voor de SALE ingericht en ben je welkom, wel even een afspraak maken via een email, dan zorg ik dat ik thuis ben.

Wil je via de webwinkel van de SALE profiteren, dan kan dat ook, de actie "geen verzendkosten" is verlengd, op het laatste nieuws is hier meer over te lezen, klik hier





4 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat naar van Dora......ook zo zielig als ze zichzelf zo voelt, bah!
Heel veel sterkte! En fijn dat jullie lekker rondom huis zijn, zo is ze misschien iets rustiger....
Groetjes patricia

Rya, Rotterdam zei


Ach Marijke, je voelt je zo bezorgd en ellendig als er met je dierbare beestje iets mis is.
Hoe oud is Dora?? kan het met haar leeftijd te maken hebben??
Dit is zo ontzettend beroerd; die beestjes zijn zo afhankelijk van ons en ze verwachten zoveel van ons; het zijn toch net kinderen!!
Ik wens je toe dat de medicatie aanslaat en dat je haar nog een lange tijd bij je mag houden.
Je moet in gedachten houden dat alle leven eindig is en een hondenleven is korter dan het onze...... Ik weet er alles van.
Wens jullie veel sterkte.
Warme groet, Rya,Rotterdam

Jasmijn zei

Heel veel sterkte met Door. Ik hoop dat de medicijnen aanslaan want ik weet goed hoe het is om je geliefde huisdier zo te zien tobben. Groetjes van ons allemaal.

Marloeskreatief zei

Oh Marijke wat naar met Dora sterkte hoor,voor jullie alle