Mijn lijst met blogs

zondag 4 augustus 2013

Lekker thuis



Ja, wat doe je als je thuis bent en vakantie hebt?
Nou, lekker rustig aan, buiten eten, wijntje erbij, wat quilten, van alles.

Dan gaan natuurlijk bepaalde dingen je irriteren ;-(
Zoals onze berging. Deze is inpandig, ongeveer 2,5 x 2 meter en na onze verbouwing een beetje raar van vorm. Een stukje onder de trap, met een klein portaaltje, maar er past heel veel in! Een diepvrieskist, 2e koelkast, wasmachine, droger en een heleboel spullen, schoenenkast, lege flessen, schoonmaakartikelen en voorraad. Omdat er veel in kan blijf je er maar in stoppen tot je er zelf haast niet meer bij kan.

Wat doe je dan in je vakantie als het 35 graden is? Juist, alles eruit, schoonmaken, anders indelen en netjes terugzetten, kast eruit, hangkastje erin, geeft toch wel een voldaan gevoel!






3 opmerkingen:

AnitaS zei

Denk erom vakantie is er ook om uit te rusten hoor. Marr het ziet er nu wel zeer geordend uit.

Unknown zei

Oh, dit herken ik :)
Ik kreeg ook van die 'opruimbuien' tijdens mijn verlof.
Vandaag is mijn winkeltje weer geopend en dat is ook weer fijn. Geloof dat wij een heel mooi leventje hebben als ik het zo bekijk ;)
geniet van je vakantie, liefs, Sonja

Saskia Smit zei

Herkenbaar. Ik moetnodig de kapstok uitruimen. (Ik vond gisteren peuterkleurboeken in een tasje van onze oudste van 15)