Mijn lijst met blogs

vrijdag 10 mei 2013

Affo-tje




Het quiltje is klaar, het was een leuk werkje tussendoor. Op de naaimachine gemaakt en met de hand doorgequilt. Hebben jullie ook dat bij elke quilt een bepaalde herinnering blijft hangen? Dat heb ik ook met boeken die ik lees, bij sommige boeken komt gelijk het wintersportgevoel of de zomervakantie weer terug. Bij deze quilt is dat de kroning op 30 april, toen zat ik voor de TV het quiltje door te quilten.
Ik vind het verbazend dat één charmpakketje en ruim een meter stof nog zo'n groot quilttopje is geworden, 1 x 1 meter!

3 opmerkingen:

Nanske zei

Heel mooi quiltje...lief van kleuren.
Net eentje voor nu ...bij mij zou het perfect passen op m'n tafel.
Charmpacks, echt een handig iets,he...Je hebt alle lapjes en het is een reis in kleuren als je ermee werkt.
Super toch...Groetjes,nanske

Ada zei

Heel mooi geworden !

Anoniem zei

Hij is zo mooi geworden en dank je dat je me twee blogjes terug antwoordde dat je die leuke knoopjes tijdens het quilten erop gezet hebt. Enig!!!!Groetjes Wilma