Mijn lijst met blogs

dinsdag 26 maart 2013

Drie ei is een paasei



Vandaag heb ik maar weer eens mijn paasquiltje "drie ei is een paasei" uit de quiltmand gehaald. Al wel 15 jaar geleden, toen ik nog niet zo lang aan het quilten was heb ik deze samen met twee quiltvriendinnen gemaakt. Hetzelfde patroon, maar ieder met eigen stofjes. Het resultaat was heel verrassend en verschillend. Het leuke aan dit quiltje zijn de losse pootjes en uitstekende snaveltjes. De stofjes zijn wel een beetje gedateerd, maar dat heeft ook wel wat.

4 opmerkingen:

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Nee joh, juist hartstikke leuk. Ziet er leuk uit!
groetjes
Wietske

ria vogelzang zei

Hartstikke leuk! En weet je wat zo prachtig is? Iedereen heeft zin in lente.....; volgens mij kwam ik dat tulpenstofje net ook tegen op Marga's blog (Marpie..).
Grappig!!! En nog heel actueel, dus!
Liefs, Ria.

AnitaS zei

Juist leuk die oudere stofjes.

Unknown zei

Oh, ik vind het een beeldig quiltje, zo leuk gedaan, heerlijk toch , die oudjes ;)
Liefs, Sonja