Mijn lijst met blogs

woensdag 6 maart 2013

Dag winter....hallo lente!




Omdat het voorjaar in de lucht zit heb ik een leuke actie bedacht. Van "Dress it up" zijn leuke decoratieve knoopjes met allerlei thema's te koop. Voor kerst, winter, voorjaar, hartjes, sterretjes, in mijn assortiment heb ik 20 soorten.

Iedereen die vandaag en morgen ( 7 en 8 maart) een bestelling via mijn webwinkel doet van minimaal 25 euro exclusief verzendkosten, mag gratis een zakje "Dress it ui"knoopjes ter waarde van 3,25 uitzoeken.

Hoe gaat het in zijn werk? Doe een bestelling via de webwinkel, ga dan naar de knoopjes bij diversen, klik hier en zoek een leuk zakje naar keuze uit. Het zijn de laatste 20 knoopjes bij die categorie, vanaf aardbeien. Op de bestelling staan de knoopjes nog genoemd, maar op de retour email staat het gecorrigeerde bedrag.

Kom je er niet uit en wil je toch graag met deze actie meedoen, stuur mij dan een , stuur mij dan een email

2 opmerkingen:

Marguerite zei

Ohh die schaapjes zijn leuk!!
Groetjes Marguerite

Saskia Smit zei

En die bijtjes...