Mijn lijst met blogs

zaterdag 27 oktober 2012

Even reclame maken voor Janneke

Ruim 25 jaar geleden is Janneke begonnen met bloembinderij de Winde. Het is een prachtige bloemenwinkel op de deel van hun boerderij, waar ook streekproducten en cadeau artikelen worden verkocht. Ook hebben zij daar een prachtig gelegen minicamping aan de rand van het bos met uitzicht over de velden. Het is echt een aanrader om daar eens langs te gaan! Het ligt in de gemeente Lochem, tussen Harfsen en Almen in, een stukje Nederland waar vooral de toeristen die rust zoeken veel komen. In de omgeving is veel te doen, je kunt er wandelen en fietsen. Kijk op hun website voor meer info.



Regelmatig kom ik bij haar bloemen kopen en soms maakt zij op verzoek wat moois voor mij. Gisteren heb ik dit tafelstuk bij haar gekocht. Je kunt er langer plezier van hebben want het droogt heel mooi in.
Ben je eens in de buurt, van donderdag- zaterdag is zij open met de winkel. Vanaf april kun je daar weer op de camping komen staan.

En..... ben je er dan, kom dan gerust bij mij langs in mijn quiltatelier!





2 opmerkingen:

Marguerite zei

Wat een super mooi stuk heb je op de schouw liggen. Echt een bloemenzaak om vaak te komen.
Groetjes Marguerite

Unknown zei

Wat een mooi bloemstuk en wat een leuke winkel.
Super.

Vrolijke groetjes Renee