Mijn lijst met blogs

maandag 14 mei 2012

Een webwinkel kan ook verhuizen



Na diverse storingen is mijn webwinkel nu verhuisd naar een andere provider. Thuis heb ik daar gelukkig mijn lieve man voor die dit soort zaken voor mij regelt! Het kan dus best zijn dat jullie hebben gezocht naar mijn website, dit is dus de reden.

Vanwege het ongemak hoeven jullie tot 20 mei bij bestellingen vanaf 10 euro geen verzendkosten te betalen en zit er een kleine geurige verrassing in jullie pakketje. Dit geldt voor bestellingen met brievenbuspost, te verzenden binnen Nederland. Op de bestelling staan de verzendkosten nog wel aangegeven, op de bevestigingsmail zet ik het gecorrigeerde bedrag.
Naar de webwinkel, klik hier

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een geluk dat je zo'n handige man hebt want het lijkt me een hele klus de webwinkel goed te krijgen ! Succes met de nieuwe lokatie!

Ineke zei

Wat fijn dat je man dat allemaal kan. Succes!!