Mijn lijst met blogs

vrijdag 25 mei 2012

Atelier Hartendief



Wat ben ik blij met het atelier! Een jaar geleden was het nog een garage en begonnen de sloopwerkzaamheden. Nu heb ik al een heel seizoen in het atelier workshops en quiltlessen gegeven. Ook wordt het als oefenruimte gebruikt om muziek te maken, studeert onze oudste dochter er omdat het zo lekker rustig is en logeert er af en toe iemand. Heel wat anders dan een vol rommelig berghok!
De hond die er eigenlijk niet mag komen ligt er maar voor, een mooi overzichtelijk plekje.

Achter zijn er openslaande deuren die uitkomen op een terras en de achtertuin. Dat is nog niet helemaal klaar, alles op zijn tijd! Als dat klaar is plaats ik er foto's van.

Woensdag organiseer ik hier mijn eerste Bee. Het belooft gezellig te worden, hopelijk kunnen we in de tuin zitten. Bij slecht weer zetten we een grote tent in de tuin. Nog zin om te komen? er zijn nog enkele plaatsen vrij.

7 opmerkingen:

Anja.M zei

Dat ziet er mooi uit !
Heerlijk zo'n eigen plek.
Ik zou best naar je bee willen komen maar helaas te ver weg.
Fijn weekend, quilt groetjes Anja.

Irena zei

zo plek mis ik ,geweldig,veel plezier met je bee,groet irena

Nardy zei

Ziet er prachtig uit, heerlijk zo'n plekje. Ik ben woensdag jarig, anders was ik misschien wel gekomen. In ieder geval veel plezier! Groetjes Nardy

Anoniem zei

Wat een fijne plek om te werken, veel plezier alvast met de BEE....

Marloeskreatief zei

Wat een leuke plek Gr. Marloeskreatief

Terray zei

Ja Marijke, je atelier is schitterend, een echt fijn plekje voor alle leuke workshops die je geeft en gaat geven. Ik mocht al twee keer van zo'n workshop genieten!! En ik zal vast nog wel een keertje terug komen

Groetjes
Tertia

Carine zei

Nou jij hebt geluk met je atelier, wie van ons droom niet van zo'n plekje ? Voor mij spijtig genoeg ook te ver want ik zou wel graag mee doen ...

Groetjes
Carine