Mijn lijst met blogs

zaterdag 10 maart 2012

Workshopprogramma en strijkplankje

Bedankt voor de tips, het is niet echt duur te noemen, zo'n tafel strijkplank van Ikea voor 4 euro!

Er is nog plaats in een aantal workshops. Deze worden gegeven in Almen (tussen Lochem en Zutphen)



Als speciale actie organiseer ik op Woensdag 23 mei 2012: quilthuisje met verrassingsworkshop
Op deze middag maak je een miniquiltje voor het quilthuisje. De workshop, inclusief het houten quilthuisje en het materiaal voor het miniquiltje is 42,50 euro. De middag is van 13.30 - 15.30 uur, wanneer het quiltje niet af komt, krijgt u instructies mee om het thuis af te maken.

Ben je met minimaal 5 quiltvriendinnen, dan plan ik de workshop op een dag die jullie schikt.



Er zijn al 3 workshops volgeboekt voor appliquatie, er is nog wel plaats in de workshop van 12 april.
Wanneer de datum niet schikt en je toch graag deze workshop wilt volgen, mail mij dan, dan kijk ik of er nog mogelijkheden zijn.



Op zaterdag 21 april is er ook nog plek in de workshop Cosy Cat De workshop is van 10.30 - 15.00 uur en is inclusief materiaal.

Voor informatie over de workshops klik hier

Geen opmerkingen: