Mijn lijst met blogs

zaterdag 10 maart 2012

tafel strijkplankje



Bij het opruimen van het huis van een oom en tante, kwam ik dit mouwen strijkplankje tegen. Duidelijk jaren niet gebruikt, maar toch zie ik er wel wat in. Ik ga er een grotere plank op maken en die bekleden met een strijkplankovertrek. Het wordt een opklapbaar tafel-strijkplankje. Het lijkt mij handig voor mijn mini strijkboutje, de grote strijkplank staat soms zo in de weg.

Hebben jullie hier ervaring mee? Ik hoor graag jullie tips!

3 opmerkingen:

Marion zei

Kijk eens op de site van Ikea en zoek op strijkplank. Daar hebben ze een inklapbare tafelstrijkplank voor nog geen 4 euro. Werkt geweldig!!

Vlijtige Handjes zei

Het werkt prima maar breder is fijner.

Unknown zei

Ik heb ook het Ikea tafel strijkplankje en een klein reis strijkboutje en een mini strijkboutje
na gebruik hang ik het weer op en het werkt prima
Groetjes Gea