Mijn lijst met blogs

zaterdag 21 januari 2012

Blub blub



Mijn nieuwe BOM Kus de kikker start in maart en ik ben hard aan het werk de quilt af te maken. Gisteren heb ik dit leuke goudvisje afgemaakt, die wil ik jullie niet onthouden. Het is niet de enige die in deel 2 rondzwemt, hij is in goed gezelschap!

Nadat de inschrijving begon hebben de eerste deelneemsters zich meteen aangemeld, dat stimuleert wel om door te werken. Ik blijf applicatie erg leuk vinden. In de quilt komt een 3D effect voor, dat maakt de quilt nog mooier in het echt als op de foto's. Voor de dames die meedoen, het komt duideklijk in de beschrijving te staan hoe je dat moet doen. Ook in de workshop applicatie op donderdag 29 maart is nog plaats.

Fijne zondag, met dit weer zal er heel wat afgequilt worden!

2 opmerkingen:

janneke zei

heeeeeeee dat ziet er goed uit niet te veel verklappen hoor ...........

gre janneke b

Anoniem zei

Wat leuk ;o) ik kijk er naar uit .......
groetjes Marjolein