Mijn lijst met blogs

dinsdag 8 november 2011

Nog enkele plaatsen vrij

Er zijn nog enkele plaatsen vrij in de workshops die binnenkort georganiseerd worden.
Wanneer je zin hebt om te komen, kijk op de website of neem contact met mij op met e-mail.
De workshops geef ik in Almen, dat ligt tussen Lochem en Zutphen. Er is ruime parkeergelegenheid en vanaf het station Zutphen stopt bus 54 op een steenworp afstand van het atelier.
Schikt een dag of dagdeel niet, dan is het misschien mogelijk om aan te sluiten bij een andere workshop. Voor een routebeschrijving kijk hier



-        Zaterdagochtend 26 november Tilda kerst stitchery

-        Woensdag 7 december Jellyroll quilt, (hele dag)

-        Woensdagochtend 14 december Verrassingsochtend

-        Vrijdag 6 januari Cosy Cats, (hele dag)

-        Kerstengel of kerstman (dagdeel naar keuze)

-        Krans met zakjes (dagdeel naar keuze)


Ook organiseer ik voor groepen van 6 - 30 personen verrassingsworkshops gecombineerd met een High Tea. Tot 8 personen in mijn atelier, voor grotere groepen op een mooie andere locatie in de buurt. Voor info klik hier

Ook is mijn atelier weer open op:

Woensdag 16 november 13:00h - 16:00h
Zaterdag 26 november 13:00h - 16:00h
Woensdag 30 november 13:00h - 16:00h

Dames die meedoen met het blok van de maand, hoe gaat het?
Ik ben erg benieuwd, heb al wel wat resultaten gezien bij cursisten maar nog niet van de bloggers.
In het atelier hangt het eindresultaat. Wil je weten hoe de quilt wordt, kom dan maar eens langs.
Op dit moment zit ik al volop in het ontwerpen en voorbereiden van mijn nieuwe blok van de maand, ook erg leuk ;-)

Groetjes Marijke

1 opmerking:

Terray zei

Hoi Marijke,

Jaaa ik ben eindelijk helemaal bezig met de eerste blok van Bless this home hoor.
Als ik morgen gelegenheid heb maar ik een logje erover (ligt in de planning) Ik ga niet zo heel erg hard, maar het begin is er ;-)

Lieve Groetjes
Tertia