Mijn lijst met blogs

maandag 17 oktober 2011

Cozy Cats


Gisteren zijn onze dochter (14 jaar) en ik, tussen de bedrijven door, naar een workshop katten maken geweest van Rinske Stevens. Toevallig was het herfstvakantie en kon zij mee. Deze schattige kattenfamilie hebben we daar gamaakt. Lisa, zonder ervaring met de naaimachine, vond het geen moeilijke klus!

De katten komen uit het boek "Cozy quilting"van Rinske Stevens. Dit is al weer haar derde boek, weer een succes! Wanneer je ook zo'n leuke kat wilt maken, op 6 januari geef ik een workshop met dit thema. Kijk op de website klik hier voor informatie. De workshop is inclusief materiaal.
Geen tijd om de workshop te volgen? Het boek en de gebruikte stoffen zijn in mijn webwinkel te koop naar de site, klik hier .

Vandaag gaan we weer hard aan het werk met het inrichten van het atelier. Heel binnenkort zal ik informatie geven over de open dagen.


1 opmerking:

Guusje, zei

Wat een leuke katten zijn dit geworden. Succes met inrichten.