Mijn lijst met blogs

zondag 8 september 2019

Cannenburgh Quilt



Op de Landgoed quiltdagen in kasteel de Cannenburgh in Vaassen hebben de quiltzusjes (Hanneke en ik) deze quilt geïntroduceerd. De quilt is ontworpen door Hanneke Kwakkenbos (Quiltshop Vlijtig Liesje) en we hebben de quilt in twee variaties gemaakt. Zoals je misschien op de foto ziet is mijn quilt nog niet helemaal klaar, ik ben nog aan het doorpitten en de bies moet er nog om, maar het geeft je wel een indruk van de quilt.

Heb je zin deze quilt te maken? Ik geef 15 november een workshop Cannenburghquilt en dat is inclusief het prachtige patroon van deze quilt. Dan hoop ik de quilt natuurlijk ook klaar te hebben ;-) Het kan met eigen stoffen, je kunt ook een stoffenpakket voor deze quilt bestellen.

Meer info, klik hier






Geen opmerkingen: