Mijn lijst met blogs

zaterdag 8 juni 2019

Mallen, mallen en nog eens mallen ;-)


Het heeft mij overvallen, ik ben de laatste weken ontzettend druk geweest met het versturen van de mallen voor de Twinkle Twinkle Challenge. In porties kreeg ik ze binnen, bracht ik ze naar de werkplaats om ze te laten verpakken en nam ik steeds wat af was mee omdat die al weer verkocht waren. Honderden heb ik er verstuurd, wat leuk dat zo velen aan de challenge meedoen!

De challenge is ook erg leuk. Het is een niet moeilijk blokje, je ziet ze op het moment overal op blogs, instagram en op facebook. Dit is nog maar deel 1 van de quilt, het tweede middendeel ik heel verrassend en niet moeilijker dan deze sterrenblokjes, je hoeft er dus geen heel gevorderde quilter voor te zijn.

Zin om mee te doen? hier kun je er alles over lezen (klik)

Ook wordt er nog hard gewerkt aan de Lilyquilt van vorig jaar. Ben je aan één van deze quilts bezig en heb je zin in een Klossie verwendag die ik in het land organiseer? In Dokkum (Friesland), Sleen (Drenthe), Rijpwetering (Zuid Holland en Overloon (Noord Brabant) zijn er nog plaatsen te reserveren.(klik)

Geen opmerkingen: