Mijn lijst met blogs

zondag 21 mei 2017

Even een blogpauze gehad en nu weer hard aan het werk voor deel 4!



Ja, het was even stil, even andere zaken aan mijn hoofd gehad. Nu de quiltlessen zijn afgelopen en het lekker weer is krijgen we weer energie. Marjolein zit nu in Azië maar met Lisa ben ik al weer flink aan de slag gegaan. Interviews doen, quilts voor het Klossie afmaken, foto's maken.....
Heel leuk allemaal!

En.... heb je nog een quiltgroep met een leuk verhaal? Geef dit dan aan ons door, wie weet komt jullie verhaal met foto van je groep in deel 4!

Er wordt dus achter de schermen hard gewerkt aan het Klossie deel 4 met thema ik hou van Holland en aan de Klossie verwendag, die natuurlijk helemaal in dit thema staat. Er hebben zich nu al zoveel dames aangemeld dat ik heb besloten de dag uit te breiden. Er is dus weer plaats hoor, opgeven kan weer
Meer info en opgeven kan hier

Geen opmerkingen: