Mijn lijst met blogs

zaterdag 26 maart 2016

kerststerrenhart en gratis af te halen secretaire en tafel



Er lopen hier een paar dingen door elkaar. Pasen, met gezelligheid, kinderen en paasvuur vanavond, een herinrichting van mijn werkplek, een nieuwe computer waar DH druk bezig mee is, om alles over te zetten en een wintersterrenhart dat ik aan het maken ben.

Het hart komt als patroontje in het volgende Klossie, thema daarvan is Kerst.

En door de herindeling van mijn werkplek heb ik een secretaire over. Het is een ossenboed-rode van Ikea. Wie wil hem hebben? Je mag hem komen halen, het liefst vandaag of morgen.
Ben je geïnteresseerd, stuur mij dan een e-mail (klik) en geef daarin je telefoonnummer, ik weet namelijk niet ik je vandaag via de mail kan antwoorden en dan kan ik je bellen.


En een gebeitste salontafel met 2 laden. Het tafelblad is weer mooi te krijgen door het op te schuren en in de was te zetten.
Ook gratis af te halen.



Geen opmerkingen: