Mijn lijst met blogs

vrijdag 15 januari 2016

Yoyo boom




De yoyoboom is bijna klaar. Gisteren, bij een workshop "Ramen lappen" van Supergoof, heb ik nog wat steekjes gezet. Alleen de kraaltjes en de bies moeten nog, ik denk dat het vandaag af komt.
De foto's zijn met kunstlicht gemaakt en daardoor wat donker.

En Jeanneke, het is inderdaad een patroon dat rond de zomer uit komt in het 2e Klossie, dat als thema de kerst zal hebben., ik zal het melden op mijn blog.
Het eerste Klossie is bijna klaar, maar de afronding van zo'n eerste tijdschrift is een hele klus! Nog een paar weken, dan komt het uit.
Voor wie een berichtje wil hebben als het te bestellen is, klik hier

2 opmerkingen:

Jeanneke zei

Leuk! Ik hoor het van je; heb me aangemeld.
Groetjes,

Jeanneke.

Dientje zei

Leuk geworden. Apart met die yoyorondjes. Gr. Dientje