Mijn lijst met blogs

donderdag 27 augustus 2015

Haantje de voorste



Het quiltje is klaar, ik voel mij er "kiplekker" bij !

Dochters zijn druk met de het nieuwe studiejaar, gelukkig heb ik vandaag hulp van één van mijn lieve neven die een centje wil bijverdienen. De jongste neef (16 jaar en op dit moment ongeveer 192 cm ;-) kan heel goed pakketjes maken voor mijn winkeltje voor de tentoonstelling in Deventer. Stofjes vouwen gaat ook prima, wie weet helpt hij mij ook in Deventer (zijn grote broer hielp mij ook in Arnhem vorig jaar).

De stoffen voor de seizoenen heb ik net binnen gekregen, zo snel mogelijk maak ik de pakketten van de herfst in orde en gaan ze op de post.


2 opmerkingen:

Dientje zei

Ik kan me voorstellen dat je 'kiplekker' bent. Leuk quiltje.
Groet, Dientje

Chookyblue...... zei

love the wall hanging...........