Mijn lijst met blogs

vrijdag 10 april 2015

Lente in het hoofd



Ja toch de behoefte om te ordenen en op re ruimen. Niet zo gek, lekker het atelier met de openslaande deuren los, een frisse wind in en door het atelier!

Ooit ben ik begonnen met voorgesneden halve meters, daar was minder vraag naar dan voorgesneden fat quarters. Vandaar dat ik heb besloten dat die bakken er uit gaan. Alles voorgesneden halve meters doe ik nu in de opruiming voor 5 euro per halve meter. Prachtige quiltstoffen die ik soms ook nog gewoon aan de rol of als fat quarters heb, maar ze nemen teveel plaats in en ik doe ze dus voordelig weg.

Het zijn er teveel om op de site te zetten, dus ik verkoop ze als volgt: Ben je op zoek naar een bepaalde kleur, rozenstofjes, effen, met stip, met libelles of bloemetjes, stuur mij dan een email (klik), dan stuur ik jou een fototje van de stofjes die ik nog heb in jouw voorkeur. Het verzenden kost binnen Nederland 2,95, ongeacht het gewicht.

Geen opmerkingen: