Mijn lijst met blogs

zondag 22 maart 2015

Marie Suarez





Gisteren ben ik samen met onze jongste dochter naar een workshop van Marie Suarez geweest. Wat een prachtige boeken schrijft ze en wat heb ik heerlijk geprutst! Ze combineert borduren met werken met vilt, in een heel leuke stijl. Het leuke is dat onze dochter, 17 jaar oud, geen ervaring met borduren heeft en toch een verbluffend leuk resultaat heeft gekregen (trotse mam ;-) (nee mam, liever geen foto van mij ;-)

Deze muis en naaldenboekje zijn gemaakt door onze jongste, ik heb een "scharenklos" gemaakt. Nog niet helemaal klaar, daarvoor was het teveel werk. Het komt allemaal in een nieuw boek dat nog in de maak is, jullie zullen er zeker meer over horen.

De boeken van haar die al te koop zijn kun je hier vinden, klik




1 opmerking:

BezigeBijMirjam zei

Wat maakt Marie mooie en leuke werkjes hè? Ik ben bezig met Le Grand Quilt uit haar boek "Les patchwork brodés de Marie". Zo leuk om te doen. Ik doe dat bij Willeke van Atelier Fat Quarters in Culemborg. Zal je tzt eens foto's sturen van mijn vorderingen. Fijne dag!