Mijn lijst met blogs

zaterdag 28 februari 2015

Weer terug van weggeweest




Gisteren zijn we van een heerlijk weekje skiën teruggekomen. Alles meegemaakt, zon, sneeuw, gezelligheid, drukte op de wegen, de eindconclusie is dat het heerlijk was, we kunnen er weer tegen aan!

In het bergdorpje was de internetverbinding niet zo best, ik heb geprobeerd alle mails via mij telefoon goed te beantwoorden, maar het kan zijn dat er hier en daar iets is misgegaan. Heb je dus geen of een onduidelijk antwoord ontvangen, stuur mij dan een berichtje

En wanneer je je wilt inschrijven voor de trunkshow van Supergoof, de inschrijving is geopend.
Voor meer informatie, klik hier

En iedereen die afgelopen week iets heeft besteld of dat vandaag doet, krijgt een mini paneltje "snowman" gratis meegestuurd met de bestelling.




2 opmerkingen:

BezigeBijMirjam zei

Heerlijk zo'n weekje vakantie hè Marijke? Wij waren ook naar de wintersport. Naar Fügen. Het was inderdaad erg druk op de weg. In de auto heb ik nog wat kunnen patchen, maart verder ben ik er niet aan toegekomen.

Annie Kingma zei

Fijn een weekje er zo op uit.
Goede nieuwe week gewenst.
Groetnis Annie