Mijn lijst met blogs

woensdag 28 januari 2015

Bedankt voor alle lieve reacties!



Eindelijk is het binnengekomen, het vilt voor de naaldenboekjes. Het duurde natuurlijk helemaal niet zo lang, maar ik had gehoopt dat het er eerder  zou zijn. Het vilt is voor het maken van de pakketjes voor de naaldenboekjes, voor de dames die ze al hadden besteld, dit weekend worden de pakketjes gemaakt en maandag verstuurd. Wil je naar de website, klik hier

En wat kan er in een paar dagen veel gebeuren! In mijn vorige blogje schreef ik dat onze oudste voor een half jaar naar Valencia is voor haar studie. Je wilt het aan jezelf niet toegeven, maar dat vind ik best wel lastig. Wat een lieve reacties heb ik gehad ! Wat is er veel begrip en veel van jullie hebben dit ook meegemaakt.
De eerste dagen zijn goed gegaan, ze heeft al een kamer en veel contacten opgedaan, en heeft nu een kamer met allemaal andere Nederlandse meisjes. Het meisje dat gelijk met haar ging is in het Hostel waar ze de eerste dagen was al van haar mobiel afgeholpen, dat maakt ze scherp zal ik maar zeggen.
Kleine meisjes worden groot!

Geen opmerkingen: