Mijn lijst met blogs

maandag 1 december 2014

Scrapbags

Aan jullie ook even deze info, anders hebben alleen facebook lezers dit nieuwtje



Yes er is weer voorraad!
Vorige week had ik hele leuke scrapbags op facebook gezet, die waren al binnen een dag allemaal uitverkocht! En net toen ik thuiskwam..... verrassing..... daar waren ze weer, een heleboel scrapbags!
Scrapbags zijn zakken met rond de 300 gram reststroken van charmpacks en jellyrollen. De afmetingen verschillen, er zitten heel veel verschillende dessins in, meestal uit één serie stoffen van Moda. De zakken verschillen onderling, de hoofdkleuren staan hieronder aangegeven.
Ze zijn niet via mijn webwinkel te koop, van 3 soorten heb ik meerdere zakken,
1-blauw-ecru-beige,
2-koraalrood-zacht groen
3 voornamelijk licht lauw met allerlei andere kleurtjes
Eén zak is inclusief verzenden 19,50 (plat in envelop, uit de zak gehaald, dan kan het verstuurd met brievenbuspost), 2 zakken in één verzending 36,50. Meer zakken dan 2, prijs in overleg. Versturen naar België kost per verzending 6 euro extra.
Ben je geïnteresseerd, stuur mij dan een berichtje via de website klik

Geen opmerkingen: