Mijn lijst met blogs

vrijdag 3 oktober 2014

Cadeautjes voor de deelneemsters



Dinsdag ga ik met mijn winkeltje naar de regiodag van het Quiltersgilde en ik neem cadeautjes voor de deelneemsters mee ;-) Natuurlijk niet verder vertellen, dan is de verrassing eraf. Natuurlijk wordt het een stoffige verrassing, kijken of ik vandaag nog wat kan snijden, misschien nog in een ander kleurtje, dit zijn wel echte " Marijke kleurtjes "

Verder beginnen er weer nieuwe cursisten met de basiscursus quilten. Altijd leuk, kijken of het virus aanslaat.

2 opmerkingen:

Dientje zei

Heerlijke kleurtjes, die lapjes. Beel plezier bij de regio bijeenkomst. En natuurlijk veel inspiratie bij de beginnerscursus quilten.
Groet,
Dientje

Rita zei

Wat een mooie kleurtjes stofjes. Veel plezier bij de beginners cursus. Ben zelf ook een leerling,ook net begonnen. Groetjes Rita.