Mijn lijst met blogs

dinsdag 30 september 2014

Vandaag weer een Hartendief dagje



Heerlijk een dagje voor mijzelf! Vandaag ga ik mijn driehoekjes quiltje afmaken. De laatste delen moeten nog aan elkaar en de rand erom, de rode stof die ik ga gebruiken ligt er achter. Straks breng ik het naar Anne Kipping (klik), zij gaat de quilt voor mij doorquilten.

Binnenkort is de quilt als pakketje te bestellen via mijn webwinkel. De stof voor de top, 2 charmpacks en de randstof zijn samen met het patroon van de quilt (met eenvoudige werkwijze stap voor stap uitgelegd) te bestellen. Je hoeft alleen zelf voor de tussenvulling en achterkant te zorgen. De afmeting van de quilt is ongeveer 1 x 1 meter.

Wil je een pakketje voor zo'n leuke quilt bestellen? Het pakket kost 37,50 (+ verzenden binnen Nederland 2,75) Stuur mij dan een email, het pakket staat nog niet in de webwinkel.

Geen opmerkingen: