Mijn lijst met blogs

donderdag 31 juli 2014

Voorbereiden



Wat hebben we geluk met dit prachtige weer! Deze week is mijn vakantie begonnen en het weer zorgt ook echt voor het vakantiegevoel.

Natuurlijk ben ik ook met mijn atelier activiteiten bezig, ik ben de verrassingsworkshops aan het voorbereiden voor 13 september. Nu is het thema kerst aan de beurt, het wordt erg leuk!

Er zijn nog een paar plaatsen beschikbaar voor beide thema's, en vol = vol dus wees er nu snel bij !
Wil je meer lezen over de feestelijke activiteiten rondom het 5 jarig bestaan van Hartendief, kijk dan bij het laatste nieuws op mijn website (klik)

1 opmerking:

Dientje zei

Hoi Marijke, hippe kerstbomen heb jij. Wordt vast vrolijk. Kan niet deelnemen aan de jubileum workshop. Man en tweelingbroer worden 60 en dat moet gevierd worden, haha.
Groet,
Dientje