Mijn lijst met blogs

zaterdag 1 maart 2014

Opvouwbare snipperzakjes




Vandaag heb ik er twee gemaakt. Dit handige snipperzakje kun je klein, opvouwen meenemen met je quiltspulletjes en gebruiken als afvalzakje voor draadjes en snippertjes stof tijdens het quilten. Het is een handig zakje als je wel eens quiltwerk meeneemt, bij voorbeeld op vakantie of naar een Bee of quiltles.

Morgen ga ik met een vriendin en onze oudste naar Amsterdam, naar een balletvoorstelling in het Muziektheater, heerlijk zo'n ladies-dagje!

6 opmerkingen:

Yolanda zei

Heel handig..... maar hoe komt het dat ze blijven staan?
Een iets kleinere uitvoering is handig voor m'n borduurdraadjes.

Fijne zondag....

Saskia Smit zei

Veel plezier vandaag met het balletgehuppel.

Willy zei

Tja, hoe blijven ze staan?

Unknown zei

he, hoe maak je deze leuke snipperzakjes? heb je er een patroon/pakketje van?
grtjs eline

Atelier Hartendief zei

Leuk zijn ze he, en ze blijven vanzelf staan omdat er een plastic ring in zit en ze van dubbele stof zijn gemaakt.
Ik maak er nog één in een andere maat, dan komt het op mijn website te staan.

Groetjes Marijke

Anoniem zei

Wat een ontzettend leuke zakjes zeg! En handig dat ze gewoon opvouwbaar zijn :-)