Mijn lijst met blogs

donderdag 27 februari 2014

Bijna effen



Op dit moment heb ik ongeveer 25 kleuren Shadowplay. Het zijn heldere, warme kleuren en ze hebben een schaduweffect, het zijn bijna effen stofjes. Een aantal stofjes zijn bijna op, de meesten heb ik ook aan de rol, klik hier

De op de foto afgebeelde stoffen doe ik in de (blog / facebook) aanbieding, die zijn als fat quarter niet te vinden op mijn site. Ze zijn 4,25 per fat quarter, maar bestel je er meer dan 4, dan zijn ze 4 euro per stuk. Bestel je er meer dan 8, dan zijn ze 3,75 per stuk. Het verzenden is binnen Nederland ongeacht het gewicht 2,75.

Links zie je van boven naar beneden: antracyt, grijs, ecru/zacht geel, paars, lila en geel
Midden: helder rood, oranje, donker blauw, licht blauw, bordeaux en oud roze
Rechte: appelgroen, petrol, aqua, donker bruin en midden bruin.

Ben je geïnteresseerd, stuur mij dan een email


Geen opmerkingen: