Mijn lijst met blogs

donderdag 20 juni 2013

Weer voor `aan de kust`



Ja, een strandweertje!  Voor mij wel met mijn nieuwe BOM. Afgelopen week was ik best wel druk met andere dingen, vandaag ga ik weer heerlijk quilten. Appliceren vind ik heel leuk, en het werken met deze blauwe tinten vind ik erg leuk. De quilt wordt nog leuker dan ik dacht, mede door ideetjes van een paar cursisten. De dames zitten al op mij te wachten en de volgende blokken, die ik jullie niet laat zien ga ik vandaag hopelijk afronden.

Heb je zin om langs te komen, dat kan hoor, ik ben vanmiddag ook open voor bezoekers van mijn atelier.

en wil je de laatste nieuwtjes uit mijn atelier volgen, volg mij dan ook op facebook

4 opmerkingen:

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Ik ben toch zo benieuwd hoe het er uit gaat zien, maar dit is al helemaal leuk.
veel plezier vandaag!
groetjes
Wietske

Marijke zei

Ziet er erg verleidelijk uit deze zomerstrandquilt!
groetjes van Marijke

Kathinca zei

als er een blok van het jaar verkiezing komt dan moet je de dikke dames in bikini opgeven ze blijven zo leuk. Ben benieuwd naar de rest van het quilt.

Saskia Smit zei

Heerlijk die decadente dames op een rijtje. Laat de zon maar komen, dan ga ik er naast zitten.