Mijn lijst met blogs

dinsdag 12 juni 2012

Nog een middag hexagonnen vouwen.



Op zaterdag 7 juli is er nog maar een enkele plaats vrij, daarom organiseer ik bij voldoende belangstelling op woensdag 4 en vrijdag 6 juli ook een hexagonnen middag. Heb je zin om te komen, geef je gerust op, er zijn geen kosten aan verbonden.

Zin om met een paar vriendinnen op een andere dag te komen? Dat kan. Voor 5 - 8 dames plan ik een speciale middag voor jullie. Vooraf ontvangen jullie nog een routebeschrijving, zelf lapjes, kleine knoopjes en naaispullen meenemen.


Ben je geïnteresseerd, geef je dan op door mij een email te sturen. 



3 opmerkingen:

Grit zei

Die Tasche sieht super aus.
Liebe Grüße Grit

Marloeskreatief zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Marloeskreatief zei

Heb je een award gegeven kijk op mijn blog Gr. Marloeskreatief