Mijn lijst met blogs

woensdag 13 juli 2011

BOM Bless this Home

Het weer is nou niet echt zomers, maar dat boeit mij niet. Vandaag heb ik gewoon heerlijk gewerkt aan mijn nieuwe quilt. De quilt heet Bless this Home, het wordt een blok van de maand project, wat ik via mijn webwinkel verstuur en waar cursisten aan kunnen werken.


Het is een huisjesquilt in primitieve, landelijke stijl, in warme kleuren, een echte Hartendief quilt! In 8 maanden tijd worden er 9 blokken en de rand met tekst naar de deelneemsters opgestuurd. Elke maand is het een verrassing wat voor stofjes en patroon er uit de zachte envelop komt.

Met al deze pakketjes is de top van de quilt te maken. Er is dus heel wat voor te bereiden, de quilt afmaken en pakketjes voorbereiden... ik ben er lekker druk mee!


Om een beetje te laten zien plaats ik een foto met één van de huisjesblokken op mijn blog.
Om meer te weten te komen over de BOM kun je naar mijn site: Atelier Hartendief



2 opmerkingen:

foekie's fashion zei

Gezellig dat je nu ook een blog hebt. Leuk quiltje zal dat worden. Groetjes van Joke

Terray zei

Hoi Marijke,

Welkom in bloggersland!
Pas maar op want het is net zo verslavend als het quilten zelf
Leuke BOM, ik doe mee :-)))

Groetjes van
Tertia