Mijn lijst met blogs

donderdag 8 mei 2014

Ik ben er klaar voor ;-)



We zijn er klaar voor, de SALE kan beginnen! Er is al veel verkocht maar van alle stoffen van de rol die nog op de website staan is nog voorraad (klik)

Heb je zin om te komen? Vandaag en morgen, zaterdag 10 mei ben ik open van 12 - 15.30 uur, aan de van Wassenaerlaan 4 in Almen (tussen Lochem en Zutphen)

En doe je een aankoop van minimaal 20 euro, dan mag je een gratis stoffenrolletje of pakketje uitzoeken uit de 5 euro mand! Tot en met dit weekend heb je ook nog voordeel via de webwinkel, bij alle bestellingen boven 25 euro stuur ik het binnen Nederland gratis op!

Wie weet tot in mijn atelier, groetjes Marijke


1 opmerking:

Dientje zei

De manden zien er weer fleurig uit. Veel succes.
Groet,
Dientje (dientjes.blogspot.nl)