Mijn lijst met blogs

zaterdag 10 mei 2014

he he dat waren leuke dagen!



Het waren twee hele leuke dagen, in het atelier heb ik weer een heleboel leuke quiltsters ontmoet! Het ene moment was er niemand, het volgende het hele atelier vol. Overal vandaan, een aantal dames met partner op vakantie in de buurt. Als illustratie een fotootje uit de oude doos, het weer was namelijk prut en toen het druk was.....was ik te druk voor het maken van foto's !

De website is bijgewerkt en tot en met morgen kun je nog  zonder verzendkosten van de aanbiedingen gebruik maken, klik hier

Verder weer 4 soorten charmpacks binnen gekregen, te koop voor 13,50 per stuk ! klik hier


Verder goed nieuws, er is een plaatsje voor Hartendief gereserveerd bij de algemene tentoonstelling!
Ik de nieuwsbrieven en op facebook zal ik er tzt over melden.


Geen opmerkingen: