Mijn lijst met blogs

vrijdag 21 december 2012

Opruimen en plaats maken

Deze week is onze oudste thuis en om wat bij te verdienen gaat zij mij helpen met Hartendief. Zoals mijn oma altijd zei, begin met de zolder en je kasten opruimen, dan ruimt de rest ook makkelijker op. Vandaag begin ik met de zolder, waar veel te veel spullen staan en ook voorraad van Hartendief. Quilthuisjes pakketjes, tussenvulling, teveel van het goede, en allemaal tussen speelgoed, boeken en babyspullen.

Om in het atelier ruimte te maken was ik vorige week al begonnen met extra stoffen in de opruiming te doen, ik merk dat het werkt, er wordt veel besteld!
Om het extra aantrekkelijk te maken heb ik ook nog het volgende bedacht:



  1. Actie tot in het nieuwe jaar, zolang de voorraad strekt

    Tot het nieuwe jaar ontvang je bij een bestelling via de website, boven 25 euro een mini charmpack gratis.

    Hoe gaat het in zijn werk?
    -Doe de bestelling via de website
    -Bestel ook één van de twee minicharmpacks bij stoffen per serie , Odds and Ends of Everlastings ter waarde van 5 euro. De 5 euro staat dan nog op de bestelling.
    -Bij de bevestigingsmail die ik je stuur staat het totaalbedrag zonder deze 5 euro
    -Deze actie geldt voor alle bestellingen, boven de 25 euro, die tot het einde van het jaar worden gedaan via  de webwinkel , zolang de voorraad strekt. Wanneer er geen minicharmpacks meer op voorraad zijn haal ik de mogelijkheid tot bestellen van de site af.

    Heb je vragen of kom je er niet uit, stuur mij dan gerust een email

Geen opmerkingen: