Mijn lijst met blogs

maandag 3 december 2012

Kerstmarkt in Almen



  1. Op zondag 9 december a.s. organiseert de Almense Ondernemersvereniging weer de jaarlijkse Kerstmarkt in Almen.

    De markt begint om 14.30 en duurt tot ongeveer 18.00 uur. De markt vindt plaats op het kerkplein in Almen.

    De Harmonie van Almen, muziekvereniging Juliana, zal het feest luister bijzetten met vrolijke kerstliedjes. Ook de Kerstman zal aanwezig zijn en Almense midwinterhoornblazers zullen van zich laten horen. Natuurlijk kun je op de markt terecht voor uw kerstinkopen voor onder de kerstboom, voor mooie kerststukjes en voor een prachtige kerstboom.


    Ook zal ik er staan met atelier Hartendief. De kerstspulletjes neem ik mee, wil je iets speciaals uit mijn webshop, stuur mij dan een email, dan zorg ik dat ik het bij mij heb.

    Misschien wel tot zondag!

    Marijke

Geen opmerkingen: