Mijn lijst met blogs

vrijdag 28 december 2012

De dagen tussen kerst en oud en nieuw


Op mijn blog houd ik de kerstsfeer nog even vast, die is nu in huis een beetje verdwenen. Na de kerstdagen, die heerlijk waren, is gisteren onze oudste dochter weer naar huis gegaan, hebben we een extra logeerhondje, en is mijn man zijn kantoor aan het opknappen. Tussen de kerstboom, naast het kerststalletje staat nu zijn bureau, bureaustoel, kasten, printer en computer. Net een uitdragerij dus! Alles voor het goede doel want het is hard nodig. Omdat er nieuw laminaat in komt moest alles er uit, een hele klus dus.

Ook had hij goed spijt dat hij "even" wat ging halen bij Ikea. Niet zozeer was het druk in Ikea, de grootste chaos was bij het parkeren van de auto. Ook al staan er een heleboel parkeerbegeleiders, als er gewoon geen plekjes meer zijn wordt het lastig

Gelukkig is mijn atelier in goede staat, daar ga ik vandaag pakketjes maken en de voorbereidingen treffen om het blok van de maand van januari te versturen.

3 opmerkingen:

Unknown zei

Veel succes met de verbouwaktiviteiten, achteraf heb je daar zoveel plezier aan.
Hier blijft de boom er nog even in hoor, geen puf om eraan te beginnen ;)
Liefs, Sonja

AnitaS zei

Veel succes met de opknapbeurt. Bij mij gaan de kerstversieringen 1 januari weg.

Marloeskreatief zei

Veel sukses en ja ik zou me ook even lekker terugtrekken hi..hi