Mijn lijst met blogs

zondag 8 juli 2018

Update Lily Challenge



Al van de Lily Challenge gehoord? 
Je kunt een gratis patroontje downloaden van de website van het Klossie. Het is een patroontje van een lelieblokje en je gaat aan de slag met je restjes stof.
In augustus komt het Klossie deel 6 uit en daarin staat het vervolg van het patroon van de Lovely Lily quilt.
Een leuke happening waar een heleboel quilters aan meedoen. Op Bee's, op vakantie, gewoon in je eentje thuis, iedereen op haar eigen manier!

Je hoeft niet via facebook mee te doen, het kan echt ook zonder hoor, wel is het leuk om in de facebookgroep de foto's van de gemaakte blokjes te delen. Het is een besloten groep, niet iedereen kan je berichtjes zien, alleen wanneer je (door mij) bent geaccepteerd in de groep.

Meer info over de Lily Challenge en voor het downloaden van het patroontje, klik hier

Al bijna 700 mensen doen via de facebookgroep mee aan de Lily challenge. Wat ontzettend leuk is dat! Op de foto het laatste blokje dat ik heb gequilt, het wordt een heel leuke "Lovely Lily"!
Ik heb al heel veel langs zien komen, iedereen brengt een eigen sfeer mee in de quilt, van zoet tot heel spannend !!!
Hoe ver iedereen is met de lelieblokjes? Het verschilt enorm. Van een paar blokjes, goed voorbereid mee op vakantie tot 80 blokjes die al in de kast klaarliggen voor wanneer de volgende stappen in het Klossie deel 6 komen te staan.
De quilt bestaat echt niet alleen uit deze blokjes, dat zou een beetje saai zijn. Over de volgende stappen wordt al veel gespeculeerd en als ik niet uitkijk verklap ik ook teveel door alle vragen die ik krijg. Maar, het blijft toch echt een verrassing!

En voor wie er zin in heeft, we organiseren 3 Klossiedagen. 
De vrijdag 31-8 in Rijpwetering begint al flink vol te stromen, op zaterdag 1-9 in Rijpwetering en dinsdag 4-9 in Olst is nog plaats hoor! Laat je een dag verwennen en geniet van alle verschillende Lovely Lily's die gemaakt worden! Je ontvangt dan ook het Klossie deel 6 en een leuke goodiebag!
Meer info over de Klossiedagen, klik hier

2 opmerkingen:

BezigeBijMirjam zei

Ik heb het patroontje en gemaakte mallen al een tijdje klaar liggen, maar....... Hoeveel blokjes zijn er eigenlijk nodig voor de Lily quilt?🤗

Atelier Hartendief zei

80 stuks ;-)