Mijn lijst met blogs

woensdag 29 november 2017

Wie o wie?

Het versturen van de Klossies gaat op rolletjes, als de post meewerkt heb je het meestal de volgende dag in huis. Er zijn al veel winkels die de bestelling al binnen hebben. Om teleurstellingen te voorkomen is het handig even vooraf te informeren of het in je winkel op voorraad is! Bij veel winkels kun je het weg laten leggen, dan weet je zeker dat je er niet naast grijpt!

Eén probleempje heb ik soms, de bestelling wordt gedaan door iemand die niet met Ideal wil betalen maar het bedrag overmaakt. Geen probleem, dat kan natuurlijk ook! Soms staat de rekening waarmee dan betaald wordt op de naam van iemand anders, of de meisjesnaam. Zet er even bij voor wie het is want ik heb nu een aantal betalingen waarvan ik geen idee heb voor wie dit is. Zou jij het kunnen zijn, mail mij dan even!

Geen opmerkingen: