Mijn lijst met blogs

woensdag 1 november 2017

Weer terug na een blogpauze


Even had ik mijn aandacht bij andere belangrijke zaken, nu is er weer ruimte voor blogjes!
Ik heb jullie erg verwaarloosd, en dat terwijl er toch genoeg te melden was!
De Klossie verwendag in augustus was een leuke happening! Zo'n 70 dames hebben een geheel verzorgde dag gehad met workshop, show and tell van Betty Prins en goodiebag voor thuis. We kijken er tevreden op terug!


De tentoonstelling in Alkmaar was ook prachtig! Schitterende quilts en het was weer erg leuk om er mijn mijn winkeltje te staan.


Stilzitten doe ik niet hoor, de quiltlessen zijn weer in volle gang en achter de schermen werken we hard aan een Klossie special over cadeautjes. In samenwerking met Simone van Soed idee hebben we het een en ander gemaakt, daar laat ik lekker nog niets van zien ;-)
Het wordt niet een gewone Klossie magazine, het wordt een special, alleen met cadeautjes. Er komt ook weer een gewone Klossie begin volgend jaar, daar wordt ook al weer druk aan gewerkt.

En nog een oproepje,
Hebben jullie al iets gemaakt uit een eerder verschenen Klossie of Klossie patroon? Misschien iets uit de laatste met een stadsquiltje of heb je andere inspiratie opgedaan?
Heb je een leuke quiltgroep of een heel bijzondere quilt?

Mail het ons via een email, wie weet komt jouw verhaal er wel in!

Geen opmerkingen: