Mijn lijst met blogs

donderdag 20 oktober 2016

Vandaag is het winkeltje open!



Goedemorgen!
Vanmiddag is mijn winkeltje open. Heb je dus zin om deze herfstdag iets leuks te doen en te komen kijken, je bent van harte welkom van 12 - 15 uur! (van Wassenaerlaan 4 in Almen)

Voor iedereen die vandaag wat aanschaft in het atelier is er een gratis ienieminiklosje waar je een quiltdraadje om kunt winden en bij voorbeeld aan je schaar kunt hangen. Zo herken je die altijd als die van jou!

En voor wie vandaag niet naar het atelier kan komen of te ver weg woont, ook bij bestellingen via de website krijg je een gratis klosje, zolang dit op de website aangegeven is.
Naar de website, klik hier


1 opmerking:

Coby Breitner zei

He zo jammer dat ik einde week niet meer in Ruurlo was en even langs kon komen. Nou ja ik verheug me op 13 januari. Fijn weekend groetjes Coby