Mijn lijst met blogs

donderdag 11 september 2014

weer een (leuk) druk weekend



Gisteren heb ik mij weer creatief bezig gehouden, heerlijk zo'n dagje.
Vandaag moet ik weer aan de bak voor mijn open dag op zaterdag, De boel staat al weer klaar in het halletje van het atelier.

Atelier Hartendief bestaat al weer 5 jaar, wat gaat de tijd snel! En dat een hobby zo uit de hand kan lopen ;-) !

Er zijn door ziekte plaatsen vrij gekomen bij de workshop, dus wanneer je zaterdag zin heb ik een leuke creatieve workshop, mail mij dan.

Heb je zin om het winkeltje te bezoeken, dat kan ook zaterdag, Wip gezellig aan in dorpshuis "Ons Huis"aan de Dorpsstraat 37 in Almen. We zijn open van 13 - 16 uur. Ik neem van alles mee, stofjes, pakketjes, quiltbenodigdheden, noem maar op. Ook de miniatuurwinkel, quilthuisjes, klosjeskastjes en quiltrekjes zijn volop aanwezig!

Misschien tot zaterdag ?


Geen opmerkingen: