Mijn lijst met blogs

dinsdag 9 september 2014

Vandaag weer creatieve ideetjes uitwerken!


Het waren drukke dagen op de tentoonstelling. Niet alleen voor de winkeliers, maar wat een bewondering heb ik voor alle vrijwilligers! Sommige waren er een dag, maar een aantal dames heb ik bijna alle dagen gezien. Het quiltersgilde heeft het weer prima georganiseerd!

Eerst heb ik even uitgepuft en opgeruimd, vandaag is er weer tijd voor creatieve ideeën. Morgen en overmorgen ga ik weer voorbereiden voor de open dag op zaterdag. Ik organiseer een open dag in het dorpshuis van ons dorp Almen en geef dan ook een creatieve workshop met keuze uit twee thema's, kerst of la Provence.

Nu eerst aan de slag met dit:




1 opmerking:

Dientje zei

Het was reuze gezellig. En de vrijwilligers hebben veel werk verzet. Zaterdag waren er veel, ook bij de quilts. Daardoor ook veel achterkanten kunnen zien. Succes met de voorbereidingen. Dientje