Mijn lijst met blogs

woensdag 20 augustus 2014

Vakantiewerk



Gisteren zaten ze er weer, onze jongste en onze lieve neef. Als vakantieklusje helpen ze mij met stofpakketjes maken. Snijden doe ik zelf, de pakketjes mooi inpakken doen zij. Muziek lekker hard aan, mobiel naast zich en een heel lekker soepje en Italiaanse bol tussen de middag, ze vonden dit best een leuk vakantieklusje ;-)

En ik ben ook blij, de stoffenpakketjes liggen klaar voor de komende drukke tijd. Sinds ik eergisteren de nieuwsbrief heb uitgedaan regent het bestellingen, van deze pakketjes en de inschrijving voor Berties Winter gaat ook hard. Leuk natuurlijk, dan weet ik dat ik ze niet voor niets maak !
Wil je graag de nieuwsbrief ook ontvangen, stuur mij dan een email
Wil je de stoffenpakketjes zien, klik dan hier

Geen opmerkingen: