Mijn lijst met blogs

donderdag 5 september 2013



Zaterdag heb ik een high tea verzorgd voor een quiltgroep. De 9 dames heb ik ontvangen in Galerie de Blauwe deur, de groep was net  te groot om in het atelier te laten komen. Het was erg leuk om te doen, opgerolde zalm en roomkaas sandwiches maken, en nog veel meer, scones met jam en room, appeltaartjes, soesjes, bonbons ed.

De dames hadden de workshop miniquiltje gekozen, daarvoor had ik de Dolfijn gemaakt, maar velen kozen een ander quiltje uit het assortiment, bij voorbeeld het schaap, de kip, de pompoen of de waterlelie.
Het was een leuke middag,


1 opmerking:

Brigitte zei

Het was zeer zeker een geslaagde middag. Onder het genot van een hapje en een drankje waren we ook nog druk bezig met als resultaat dat mijn kipje in haar huisje hangt.